Асфальтоукладчики

Асфальтоукладчики

За пару останніх десятиліть людина стала невіддільний від автомобіля, який вже і не розкіш, і не засіб пересування, а скоріше якесь особистий простір на колесах. Дорога в такій ситуації стає не просто проїзною частиною, а місцем існування для мільйонів громадян нашої країни. Рух по рівній прямій широкої магістралі - мрія кожного автомобіліста. Поява асфальтоукладача - флагмана дорожніх машин в супроводі дорожніх ковзанок - знаменує початок нового життя дорожнього полотна.
Прогрес не стоїть на місці, і в новій системі підігріву Bomag Magmalife, наприклад, застосовуються алюмінієві пластини з влитими нагрівальними елементами, які забезпечують рівномірне нагрівання менш ніж за 30 хвилин, не схильні до корозії і не тільки витримують роботу без заміни протягом усього терміну служби вигладжувальною плити, а також на відміну від звичайних ТЕНів можуть використовуватися ще неодноразово при її зносі і ремонті. Система підігріву плити Magmalife встановлюється на всіх моделях Bomag, починаючи з BF 300 C і вище в базовій комплектації.
В силу свого призначення плита укладальника повинна поєднувати, здавалося б, несумісні якості - бути і розсувний, і одночасно дуже жорсткою, щоб забезпечувати високу рівність укладання. На плитах Vögele AB 500 (2,55-8,5 м) і AB 600 (3-9,5 м) положення висувних секцій регулюється за допомогою однієї напрямної великого діаметру, яка представляє собою телескопічну трубу, що складається з трьох частин.
Стабільність конструкції досягається тим, що навіть при максимальному вильоті з основної рами виходить тільки половина довжини труби. Внутрішні полімерні смуги, які відіграють роль підшипників ковзання, забезпечують плавне переміщення частин щодо один одного. Три точки фіксації утворюють стабільну опору для переміщення кожної висувної секції без напружень, перекосів і заїдань.
Bomag використовує дві телескопічні напрямні великого діаметра і дві звичайні напрямні. Жорсткість такої конструкції дозволяє не використовувати розтяжки при роботі з механічними уширителями при максимальній ширині укладання.
Конструкція Volvo ABG з двома потужними напрямними і загартованими хромованими штоками гідроциліндрів забезпечує високий опір изгибающим і скручують навантажень, яким піддається рама вигладжувальною плити і її механічні компоненти в процесі роботи.
У Bomag зовнішнє розташування гидромоторов дозволяє уникнути набивання асфальту. Ходові гідромотори, як все гідравлічні рукава, електричні дроти і роз'єми, захищені масивними кришками. Гусениця натягується автоматично, запобіжні клапани захищають циліндри натягу від перевантажень. Посилені опорні ролики мають підвищений ресурс.
Bomag є світовим лідером на ринку техніки для ущільнення. Крім ущільнювальної техніки компанія пропонує рішення з укладання дорожнього полотна. Міні-укладальники BF 223 C масою 5 т, з шириною укладання до 4 м поставляються c електричним підігрівом. Особливості машини: гідравлічне розширення плити, регульований по висоті шнек, складаються майданчик для оператора - максимум ефективності при мінімальних розмірах. Наступний в лінійці BF 300 також можна віднести до компактного класу. Ця 8-тонна модель випускається з двома типами приводу - колісним і гусеничним. Ширина укладання BF 300 C з новою плитою S 340-2 (підігрів Magmalife) - до 5 м, продуктивність - до 300 т / год, попереднє ущільнення - до 91%. Цікава особливість: консоль управління оператора для поліпшення робочого огляду може зрушуватися в обидві сторони і нависати над бортом на 40 см (система Bomag Side View). Нове покоління моделей середнього класу - BF 600-2 (максимальна ширина укладання - 8 м) і BF 700-2 (максимальна ширина укладання - 9 м) пропонуються з консоллю оператора, зміщується на 60 см в обидві сторони. На додаток до важкої моделі BF 800 C в 2014 р Bomag почав поставки надважких укладальників BF 900 C з шириною укладання до 13 м.